Bütün Kadınlar Orospudur!

crazy_costa tarafından
11 Eylül 2008 tarihinde yazıldı.

Ya da hemen hemen hepsi…

Bloglar arasında gezerken şöyle bir yazıya denk geldim. Güzel ve hoş bir yazı, okumanızı tavsiye ederim. Yorumlara bakarsanız, benim yorumumu da görebilirsiniz. O yorumda şöyle demişim:

“ataerkil toplumlarda erkeklerin kendi iradesizlikleri, kadın bedeninden bunca etkilenmeleri (e hakları da var ama :) ) ve kadının karşı “cins” (cins? cinsiyet? cinsellik?) olarak iÅŸlev görmesi maalesef erkeklerin her kadına potansiyel orospu yaftası yapıştırmasına neden olacaktır. biz de anaya, bacıya, ebeye küfredilir -çünkü onlar potansiyel birer orospudur. Çünkü aslında erkek korktuÄŸu, bilmediÄŸi, yaklaÅŸmak istediÄŸi, dokunamadığı kadına karşı ilgisini kadın önemsizmiÅŸ, bir hiçmiÅŸ gibi göstermeye çalışıyor.”

Kadın bedeni her zaman için ÅŸeytani derecede ilgi çekici olmuÅŸtur. Tenimiz, bakışımız, vücut hatlarımız, hatta saçlarımız… Biz erkeÄŸi baÅŸtan çıkarmışız, (deyim yerindeyse kuyruk sallamışız), onlar da baÅŸtan çıkıvermiÅŸler ve sorumlusu biz olmuÅŸuz. Adem ve Havva mitinden baÅŸlayarak günümüze kadar -toplum ne kadar modern olursa olsun- kadın bedeni kimi zaman kapatılmaya mahkum edilmiÅŸ kimi zaman ise paranın, reklamın aracı olarak kullanılmıştır. Kadının davranışları ya kısıtlanmış ya da iyiden iyiye serbest bırakılarak kadının dejenere olması saÄŸlanmıştır. Hiç gördünüz mü Rusya’dan erkek kaçırıp Karadeniz’de bu erkekleri piyasaya süren bir kadın veya kadınlar çetesi? Sanırım hayır.

Peki ben ne anlatıyorum?

Ne kadın erkekten üstündür ne de erkek kadından. Yalnız erkek milletinin öyle çok kolay “ibne” , “piç” etiketi yemediÄŸi kadınlar da “orospu” etiketi yemesin. Durun ve iki dakika düşünün; orospu ne kadar ağır bir kelimedir? Bacaklarımızın arasında dünyanın sekizinci harikasını taşımıyoruz. Bunun ayırdına varın. Varalım.

24 Yorum VarYorum Yazın
  • kalderavolkan
    11 Eylül 2008 | 10:13

    Yazı mı ağır olmuş kelimeler mi peş peşe okuyunca bana ağır geldi çözemedim. Kelime ne kadar ağırsa ne kadar kötüyse yapıştırmak da bir okadar kolay. Ne tuhaf. İşin kötü yanıysa bu çirkin kelimeyi/sıfatı her ne derseniz erkeklerin kadınlara yakıştırmasından çok hemcinslerin birbirine kolayca kullanması beni 2 katı sinir ediyor.

  • Alisko
    11 Eylül 2008 | 10:42

    garip bir yazı olmuş :)

  • Åžahin ÇETİNKAYA
    11 Eylül 2008 | 18:09

    Çok ağır bir yazı olmuş.Ne demek bütün kadınlar orospudur ! Orospu nedir biliyormusunuz siz.Burda bütün kelimesini kullanmamalısınız.Hatta hemen hemen hepsi kelimesini bile kullanmamalısınız.Sizin gördükleriniz orospu olabilir ya da anlattıklarınızın gördükleri orospu veya o meyilde biri olabilir.Ama ya görmedikleriniz ?

  • Alisko
    11 Eylül 2008 | 18:18

    @Åžahin ÇETİNKAYA: hepimiz ermeniyiz diye okadar yazılar yazıldı gazetelerde… hepimiz ermeni miyiz? :) yazar arkadaşımda yazıdan anlaşılacağı gibi tüm kadınları öle gören erkekleri eleÅŸtirmiÅŸ

  • crazy_costa
    11 Eylül 2008 | 19:31

    @volkan: kesinlikle haklısın bu konuda ama ona başka bir yazıda değinecektim :D hepsini sıralarsam çok ağır olur diye düşündüm :P

    @şahinÇETİNKAYA: Bütün Kadınlar Orospudur derken elbette direkt olarak bunu kastetmiyorum. Yoksa en başta kendime hakaret etmiş olurum. Burada ince bir kinaye, bir metafor var. Ali de bunu gayet iyi anlatmış. Ayrıca son cümlelerin için de şunu söyliyim; bedeni bakir/bakire olup da ruhu oros.u olanları her zaman için daha tehlikeli bulmuşumdur:)

    Ali’cim saÄŸol bu arada :)

  • FeRHaD
    12 Eylül 2008 | 01:10

    Aslında sadece potansiyel orospu olmaktan ziyade sizin de dediÄŸiniz gibi ‘orospu’ çok ağır bir kelimedir ve istediÄŸiniz herkesi sinirlendirmek veya aÅŸağılamak, küfür etmek için kullanabilirsiniz. Ör; erkekler orospu olamazlar ama ‘orospu çocuÄŸu’ olabilirler, bu da bir erkeÄŸe karşı söylenebilecek en ağır kelimelerdendir, maksat söylenilen kiÅŸinin annesine hakaret deÄŸil söylenilen kiÅŸiyi kızdırmaktır veya küçük düşürmektir. Yani olay sadece kadınlara yönelik deÄŸil, tamamen kelimenin ağırlığına dayalı aÅŸağılama veya kızdırmadır.
    Ben çoğuna alışığım da bir kişinin öz annesine karşı bu lafı kullanması çok zoruma gidiyor, hiç emeği geçmemiş gibi düşüncesizce çok ağır bir kelimeyi annesine söylüyor.
    Diğer yazdıklarınız için de; tüm kadınlar tüm erkekler için potansiyel bir seks objesidir, tüm erkekler de tüm kadınlar için potansiyel bir sapık. Biraz düşününce çok kaba ve terbiye yoksunu bir dünyada yaşadığımızı görüyorum. Nereye bakarsanız bakın kadın vücudunun çıplaklığının erkekleri çekmek için kullanıldığını göreceksiniz. Bunların hepsi bence kadınlara karşı bir aşağılama ama kendilerini kullandırmamak yine kendi ellerinde. O reklam filminde oynamama veya o derginin fotoğrafçısına o müstehcen pozu verip vermeme kararı yine onlara ait. Tabi bunu yapmışlarsa bir sapığın pis fantezilerine misafir olmayı kabul etmiş sayılırlar.
    İslam dininde de kadınların örtünmesi çok önem verilerek ve hatta erkeklerin dikkatini çekecek yerlerini sallamamaları bile tembihlenmiştir. Çeşitli ayetlerdende anlayabilirsiniz ki, erkek bir kıvılcım bekleyen bir kibrittir, kıvılcımı buldu mu hem kendi yanar hem de çevresi. Bu tür tembihlere uyulmadımı da sonuçlarına katlanılmalı, olacakları bile bile yapılan birşey çünkü.

  • crazy_costa
    12 Eylül 2008 | 02:01

    Åžmdi en sondan baÅŸlayayım. İslam dininde “erkek yanıcak” diye kadının örtünmesine kendimi bildim bileli karşıyım. Birileri bir organını tutamıcak diye neden bunun günahı kadınlar? Hiç kimse zaten edep yerleri açık saçık ortada gezmez. Bunun için o din, bu din deÄŸil ahlak felsefesi ve toplum kuralları yeterince iÅŸlevsel.

    kadınların kendilerini kullandırma meselesine gelince. maalesef bu kadına dayatılmış bir sürecin sonucudur. kimse gidip “benim çıplak fotolarımı çek” demez. ama fotoÄŸrafçıdan kadına bu tarz bir fotoÄŸraf çekimi teklifi gelir. bu toplumsal bir arz-talep meselesidir. Bu iyi mi kötü mü elbette tartışılır ama kadına “sen ince olunca güzelsin”,”göğüslerin ÅŸu büyüklükte oldu mu estetiksin” ya da “bacakların uzun oldu mu süpersin” bilinci yapan propogandalar, reklamlar bu sonucu getirmiÅŸtir. en nihayetinde kadınlar artık kendilerini tek tip, sarışın / esmer bomba haline getirmeye kalktı. İnternet ortamının iyice yayılmasıyla, adını sanını bilmediÄŸimiz kızların çıplak webcam görüntülerini izler olduk.

    Bu olaylarda sadece kadını suçlamak ne derece doğru? Tamamen erkekler de suçludur demiyorum. Kimse istemez kendi kızını, kardeşini bu durumda görmeyi ama yozlaşan bir gerçek var ortada.

    Bu tarz şeylerin genel olarak suçlusu fikrimce kapitalizm ve onun getirdik 15 dakikalık şöhretler.

    Ama toplumda kadını “orospu” olarak görmenin geçmiÅŸi çok daha eskilere dayanıyor. Özellikle bizim toplumumuzda. Bunun için sizin de söylediÄŸiniz gibi erkeÄŸe “İbnenin çoÄŸu” denmez, “orospu çocuÄŸu” denir -anaya küfredilir direkt. ErkeÄŸin anasının bilmemneresine konulur, ebesi bilmemne yapılır ama babası bir köşede durur. Bu kadınları hafife almak mı? Güç gösterisi mi? Artık orasını da, siz erkeklerin vicdanına bırakıyorum.

    Saygılar benden. :)

  • abuzeyit
    12 Eylül 2008 | 14:14

    bencede arkadaÅŸ bu kadar genelleyici olmasaydınız…çok afedersin kendinden baÅŸlayarak yakın çevrende o kadar sevdiklerin var..(bayan)keza bizimde öyle çok yanlış bir kelime seçmiÅŸsiniz tüzeltmanizi umuyorum………..

  • crazy_costa
    12 Eylül 2008 | 15:13

    Lütfen Türk Dil Kurumu Türkçe Sözcük edinin bir tane (tercihen Ortaöğretim kurumları için geçerli olanını) ve “Kinaye” nedir, çalışın da gelin.

  • FeRHaD
    12 Eylül 2008 | 19:03

    @abuzeyit
    Evet, oldukça genelleyici bir başlık ama dikkat ederseniz maksat kadınları aşağılamak vs. değil, genel bir kanı olarak görülen kötü bir durumun yanlışlığını belirtmek. Düzeltmeye gerek yok ama belki en baştan bazı kelimeler kısaltma ile kullanılabilirdi.

    Erkek beyni olabildiğince çok dişiyle ilişkiye girmeye programlanmıştır, kadın beyni ise bunun için karşısındaki kişinin sevgi, saygı ve güvenine ihtiyaç duyar. Bu insan soyunun sürebilmesi için gereklidir. Erkekteki bu içgüdünün yoksunluğu insanlığın çoğalmasını zora sokacağı gibi kadın içgüdüsünün de yoksunluğu durumunda doğacak çocuğun ve ona bakan annenin tehlikeye girmesine sebep olabilecektir.
    Yani erkek için;
    if(kadin.compareTo(akraba) == 0){Dokunma}
    if(kadin.compareTo(yakınarkadaş) == 0){Dokunma}
    else{İlişkiyeGirmeyeÇalış();}
    Kadın için;
    if(erkek == güvenli)
    {if(erkek == SeniSeviyor)
    {İlişkiyeGirebilirsin();}
    else{Kaç();}}
    else{Kaç();}

    Buraya kadar herşey fazlasıyla normaldir ama erkek en kötü durumlarda bile insanlık soyunu sürdürme görevi gereği gerek seve seve gerek zorla dişiyle ilişkiye girmeye zorunlu bırakıldığından çok kolayca tahrik olabilecek yapıdadır. Yoksa erkeklerin de sadece çocuk yapabilmek için karşılarındakini sevme ve sevilme koşulları aktif olurdu. Aslında insanlık soyunun eskisi gibi büyük ölçekli tümden soy kırıma varacak tehlikeler altında bulunmadığını varsayarsak bilimadamları bu konu üzerinde biraz düşünürse sanırım bu tür problemlerden kalıcı bir çözüm sağlayabiliriz. :D Tabi çevre kirliliği gibi insan kaynaklı soykırım kaynaklarının ileride ne duruma geleceğini bilemeyiz.
    Neyse demek istediğim erkek beyni kalıtsal bir şekilde belli bir yaşa kadar en ufak bir kadın bedeni belirtisinden çabuk tahrik olmaya programlanmıştır. Dinle alakalı dediğim de kadınların örtünmeleri erkekleri daha az tahrik edeceğindendir, bu durumda da yukarıda bahsettiklerimiz gibi olumsuzluklar belki daha az yaşanabilirler.

    Kendilerini kullandırma konusunda hayır demek kendi ellerinde. Ama tektip kadın problemi ondan da önemli bir problem. Çevrede gördükleri saçmalıklarla kendilerini standart bir profile uydurmaya çalışan, kendi yaÅŸamlarını diÄŸerlerininkini kopyaladıklarından yaÅŸayamama özürlüsü bir kadın sürüsü. Ayrıca ÅŸu sıfır beden olayı da ÅŸu yönüyle hoÅŸ; kesinlikle böyle kadınlar benim gibileri tahrik etmiyor, bu yönleriyle bunlara kadın demek biraz zor olacağından kimsenin bunlara o… sözcüğünü de kullanmak aklına da gelmez.

    Kimsenin suçlu olduğunu söylemiyorum, toplumda herkesin belli bir düzeyde yaşayacağı o.. kelimelerinin söylenmeyeceği bir düzen varsa ve bozulmuşsa bu her iki cinsin de suçudur, belki de böyle bir düzen hiç olmadı gelecekte olacak belki de bir ütopya.

    Sözcüğün geçmişi de muhtemelen ilk zamanlara kadar ulaşır. Artık kadının güçsüz görüldüğünden midir bilmem, o işte bir şekilde kötü kullanılmaya uygun bir varlık haline getirilmiştir. Çünkü birine o.. çocuğu denir ama gidip annesine sen bu kişinin o.. anasısın denmez, yani bu bahsettiğimiz sözcüğün ağırlığı nedeni ile kullanılması yaygındır, kasıt söylendiği kişidir annesi değil. İbnenin çocuğu da dendiğini duyuyoruz ama o.. çocuğu kadar tetikleyivi bir etkisi olmuyor.
    Neyse, konuyu uzattıkça saçmalamaya başlıyorum, en iyisi burada kopayım.
    Saygılar,
    FeRHaD

  • crazy_costa
    12 Eylül 2008 | 20:59

    @Ferhad : Ben senin uzun yoruma cevap vermişim gibi olmuşum şu son yazdığımla (sözlüklü yorumum fln :P )aman yalnış anlaşılma olmasın ;)

  • y4
    12 Eylül 2008 | 23:15

    Yorumlarda Ferhad arkadaşımızla saÄŸlam münakaÅŸanız faydalı, “Bacaklarımızın arasında dünyanın sekizinci harikasını taşımıyoruz.” demen zaten her ÅŸeyi açıklıyor :) Yazı için saÄŸol. Fikri yerinde bir bayanın bunları demesi ülkemizde ilginç, ama farklı kültürlerde deÄŸil. Acaba niden? :)

  • FeRHaD
    12 Eylül 2008 | 23:50

    @crazy_costa
    Yok canım ne yanlış anlaması, muhabbet niteliğinde. :D
    @y4
    Yok ona münakaşa demeyelim. :D Sekizinci harika kısmına koptum ben de. Gerçekten çok ağır birşey ama bunu duyanların da tepkileri bizim ülkemizde en garip olacaktır. Ör; o kadar da kötülemedik yaw ya da onlar da nekkhi yaw.

  • crazy_costa
    12 Eylül 2008 | 23:56

    Ya münakaşa demeyelim bence de biz ona :) Fikir alışverişi o :P Zaten amacımızın tartışma olmaması hepimizin ortak bir zeminde buluştuğunun en büyük ve en güzel bir kanıtı :)

    y4 >>> sorduğun soru cidden çok manidar :D Bir ara o konu üzerinden de yazı yazıp, fikir alışverişi yapabilirz, neden olmasın? Ne demiş William Blake; zıtlığın olduğu yerde gelişim vardır :)

  • tabuhan
    16 Eylül 2008 | 01:12

    Bu nasıl bir yazı böyle ?

    Madem kadın potansiyel birer orospu, Erkeklerde potansiyel bir Pezevenktir. Örn: Arkadaş arkadaşın pezevengidir Döngüsü..

    Vaov, bunu da ben yazim ozaman Dostlarım ;)

  • Alisko
    16 Eylül 2008 | 07:48

    @tabuhan: çiğdem yazısında belirtmiş, sonra yorumlarında gene belirtmiş sonra yorumlarda ben de belirttim
    hepimiz ermeniyiz diyince hepimiz ermeni olmuyoruz
    tüm kadınlar orospu denince tüm kadınlar orospuda demiyoruz, öle görenleri, düşünenleri eleştiriyoruz. bir çeşit kinaye demiş zaten çiğdem, bundan sonra yazıyı okumadan başlığa göre yorum yapanların yorumlarını onaylamayacağım.

    aziz nesinde türklerin %60 ı salak demiÅŸ. artık ne kadarı doÄŸru….. :)

  • crazy_costa
    17 Eylül 2008 | 21:32

    %90 bence o rakam :D

  • GameMan
    18 Eylül 2008 | 23:19

    Valla öncelikle türkiyede bu konuyu bi bayanın tartışabilmesi bile zorken crazy_costa bunu gayet sınırsız(ki bence bukarda sınırsız olmayalım) diline geldiÄŸi gibi anlaymış helal olsun. Dediklerini bi kısmına katılıyorum crazy_costa. Ama bu söylediklerin daha çok Türkiye için gibi geldi. Mesela yabancı bi ülkede bayanlar çıplak protesto yapıyolar ordaki bi türk araÅŸtırmacı çevredekilere’’siz bu görüntüden tahrih olmuyomusunuz diyo” genelde cvp ise”ilgilenmiyorum bile – onların amacı farklı tahrik olmuyorum – bu bi protestodur seksi biÅŸi deÄŸil ki” oluyo. Bu olay türkiyede olsaydı o kızlar kız kalamazdı!
    Bence tüm erkekler tüm kızlara cinsel bi obje olarak görmeye bilirler(mesela gay olanlar :D ) Bu yazılanlara görede bi erkekle bi kız ark. olamaz yani öyle mi crazy_costa?

  • Alisko
    19 Eylül 2008 | 00:05

    @GameMan: öyle birşeyden bahsetmemiş ama crazy_costa. ki ben erkek olmama rağmen benim yakın bir arkadaşımdır kendisi. türkiyede dediğin gibi dişi cinsiyet cinsel obje olarak görülüyor ve daha öncede sölediğimiz gibi crazy_costa sadece kinayeli bir şekilde bunu dile getirmiş.

  • crazy_costa
    19 Eylül 2008 | 00:11

    o rakamı ÅŸu an %99.9 yaptım ali :D bundan snra sen de cevap verme bu aptal-saptal yorumlara bence :D gece gece iÅŸiniz mi yok gençler, ne biliyim. Hayat güzel, vapurlar filan…

  • wolkanca
    27 Eylül 2008 | 14:52

    orospu kötü gelebilir ama emin olun kaltak daha kötüdür.

  • circlecase
    05 Aralık 2008 | 16:35

    50 yasina gelmis mesleki yonden beynelmilel ve zirvede olan fakat Beatles donemine ait olan duygulari tamamen torpulenmis bir erkek olarak hic isteksiz bir tavirla gercegi soylemem gerekirse kadinlarin hepsi orospu olup iki kategoride toplanirlar.Birincisi kendini herkese oteki ise sadece tek erkege satan bir yaratiktan baska birsey degildir bu kadin denilen varlik ve bu yapiyi omru boyu tasimak icin programlanmis olarak yaratilmistir.Boyle olmasaydi bosanan erkeklerin yuzde 99u iyi karakterli erkeklerden cikmazdi.Hicbir kadin kendinden baska birseyi dusunmez ve erkegin altinda hepsi sirf menfaatleri icin inler.Cok asagilik bir yaratiktir.Iyi egitilmis erkeklere hicbiri layik degildir.Verin bir gecelik parasini gitsin.Yok illa ki cocuk yapacagim diyorsaniz ve iyi egitilmisseniz bu yaratiktan cekeceginiz cok maalesef. Karnindan cikan yeni varlik haric hic kimseyi sevebilecek yapiya sahip degildir o.En pahaliya patlayacak olani da gercekten cazip bularak sectiginizdir.Iyi egitilmis erkeklere iyi sanslar….Takmayin kafaya…Bu onun degil yaradinin sucu…Dedim ya verin parasini gitsin..Tanrinin programini iyi bir erkek olmak degistiremeyeceginize gore bu gercegi kabul edip kadini kiralik bir araba gibi gormekten baska care yok maalesef…Herkese gecmis olsun fakat ozellikle hassas|ince erkeklere…

  • circlecase
    05 Aralık 2008 | 20:40

    Kadinlarin hepsi satiliktir.Cagdas kadinla eski dunya kadini arasindaki tek fark bugun kadinin kendini kendisini bizzat satmayi ogrenmis olmasidir.Kimisi kendini cok erkege kimisi de sadece tek erkege satar.Bu butun kadinlarin orospu olduguna isaret eder.Cazibeli kadinlarin en az yuzde 95inin varlikli erkeklerle beraber olmasi da bunun cok saglam bir ispatidir.Bunun tersini soyleyebilecek erkek varsa ciksin ortaya.

  • -
    07 Aralık 2008 | 19:16

    50 yaşına gelmişsin, beynelmilelsin (!) zirvedesin (!) o halde işin gücün yok mu neden nettesin? o satılık kadınların peşinde 50 yıl boyunca koştuğuna da eminim. sen varlıklı olmadığın için kimse senle kırıştırmadı herhalde de bu yüzden yaran var. annen, kızkardeşin, kızın filan yok mu senin? madem kadınlar satılık, git onları sat önce. 18 yaşında şekeri ağzında bir velet olduğuna eminim -yazından belli zaten. beynelmilelmiş. he tabii.

Reklam
Lagaluga
Kategoriler
Rastgele Yazılar
Bağlantılar
RSS Ali Bahsisoglu
ArÅŸiv
Etiketler